Wednesday, July 14, 2010

Great things.

Sebelum aku terfikir nak tulis blog, aku rasa macam banyak jee nak cerita. Tapi bila da start menaip, otak jadi blur pulak. Haihh macam mana nih?? Ok ok, lately aku asyik ulang lagu 4Men - I Can't. Hahahh sumpah bila aku tengok MV lagu nih, 3 hari aku meraung!! OMG bak kata Usher. Seriously best, and touching abes kut! TAPI, aku jaranggg sangat sangat nak menanges pasal MV macam tuh, cume bile mood datang nak sesedih, hahhh mula lah kannn!!
Cerita sang cinderella yang berangan nak kawen dengan anak raja aku tukarkan kepada cerita "sang kura kura dengan sang kuda putih" , boleh ke? Hahah ibarat aku lah si kura kura lembab nak mati berangan nak kawen dengan kuda putih yg tegap dan kacak! Berangan jee and tak mungkin jadi kenyataan!! Ok stop Syda, you're crossing that line! Hahah, ni aku kenal kan sang kuda putih, si kacak dan si comel. Namanya Jaejin, bassist FT Island. Umur 19. Muda? Tak ada masalah. Ape ade hal dengan umur kan? Sekarang dah tahun 2010, beb! Hahahhh :) Ni lah artis yang paling aku suka and dok cerita kat cik Fika. Pasal boyfriend whatsoever aku langsung tak nak fikir. Boleh ke gitu? Boleh kut sebab aku banyak komitmen lain lagi nak difikirkan.
Ok, kepada semua yg berkenaan, aku mintak maaf kalau ade menyinggung perasaan semua. I love you all lahh :) Semoga success semua!!
XOXO