Thursday, April 8, 2010

Something Sweet ^.^

Haihh, awal awal lagi dah mengeluh. Gila teringin sangat nak makan cookies Famous Amos. Kalau dapat, memang makan seorang jee hahahh tak boleh share tau tau (gila tamak aku) kalau boleh dah beli jee, depan kedai Famous Amos tuh jugak aku dah makan tau tau (kalau tak ade boyfriend pon aku rela selagi adenya chocolate and cookies kat dunia nih hahahh) ^^' Bukan ape, sometimes satu bende jee yang boleh buat life kita ni fun kan? So when it come to me, aku cakap cookies Famous Amos lah hahahhh -.- Almaklumlah, tak ade commitment lain katekan ^^' Cakap pasal commitment pulak, Kak Radh gila bahagia bila relationship dia direstui family heee :) Since her boyfriend balik Malaysia nih, everyday diorang dating. Aww gila romantic kan? Hahahh ^^' Eloklah tuh Kak, cepat cepatlah eh kahwin Kak Radh, I boleh jd flower girl you nanti ^-^ Ibu pulak dah tanye aku "soklan boleh bawak mati" haihhh -.- Bila nak ada boyfriend? Nanti nantilah eh, Ibu. Bukan ape, aku taknak bende ni tergesa-gesa. Taknak "boyfriend" orang, taknak "suami" orang, taknak "playboy", and taknak jenis lelaki yang "ex-nya still looking for him". Taknak OK?! Semua tuh bakal bawak masalah bagi aku nanti. Haihhh patutlah kawan-kawan aku cakap aku ni memilih. Yelah, bende bukan boleh bawak main, betul tak? -.- Bilik aku pulak dah penuh gambar "lelaki terlarang" hahahh ^^' Nak buat macam mana, nama pon bilik aku, nasib baik Ibu pon melayankan kerenah aku yang tak masuk akal nih hahahhh ^^' Yeah Ibu, uROCK! *,* And since bilik aku dah cun cun dengan "hot stuff", Kak Radh and Baby dah syok lepak dah haihhh -.- Mungkin sebab heronya si T.O.P and si Seungri ade tertampal di dinding kuh? Hehehh mungkinn :))
p/s: bila nak try Wonka Bar pulak haihh -.-