Monday, April 5, 2010

Malas lagi :(

Sumpah lama tak update! ^^' Gila malas aku nih, but still aku rajin baca blog orang lain. Adoh, at last, blog sendiri terabai. Takpe-takpe, ni nak update nih okeh? Sekarang aku tengah malas nak sambung novel aku yang tak bertajuk lagi, baru 40% penulisan. I need my inspiration!! (-.-') Aku as a writer pon dah terkeliru dengan watak yang dah bercampur aduk dengan plot yang tak tersusun lagi, adohh! Tolonglah jangan bagi aku malas, tolonglah Tuhan! Hahahh, gila serabut aku sekarang kan? ^^' Even feeling agak "melayang-layang di angkasa" tapi mood nak writing still tak sampai. Bam and Fiqa, where are you when i need you both?! Hahahh :) Bam cakap kat aku, "B, aku rase kau patut jadi penulis liriklah". Tapi macam mana aku nak tulis lirik yang indah-indah kalau hati aku sendiri tak berbunga-bunga? Selalunye yg menulis ni feeling sampai sebab they all banyak pengalaman bercinta. Selalu aku menulis, aku pinjam perasaan orang lain (or maybe aku kuat berangan kut?!), so thats why penulisan aku macam menarik. Johan pulak cakap, "Seriously babe! You kena tukar job! Be a writer! Writer who lovesssss to talk about LOVE. Yeah I love everything is this story! Yesss it was really good. Try laaa jadi writer! Yeah writer who wrote about love. Relationship and romance. Ala-ala Carrie Bradshaw dlm sex and the city!" Hahahhh :) Jo, thats why ILOVEYOU! Tersangat supportive ok? Aku rasa aku boleh menulis dengan baik pon sebab aku kuat berangan kut. Hahhahh, yeah it was! ^^'
Eh lupe nak bagi tahu, aku ade beli kaktus kat Ikea last Sunday. Tersangat cantik and aku bagi nama kaktus tuh "Big Bang", hahahhh gila tak masuk akal kan? :) Sebenarnye aku pantang pergi Ikea sebab mesti aku beli "soft toy". Paling-paling tidak pon mesti 4 soft toy aku beli. Ibu, dah dah kita kene kurangkan pergi Ikea sebab nanti duit ibu jugak yang abes sebab beli soft toy jee. ^^'