Friday, November 6, 2009

Feeling empty.

Well, bila jam di dinding menunjukkan pukul 12 malam, aku macam di awang-awangan. Bukan maksud aku berangan, tapi aku rasa macam aku ni "lonely". Jangan beranggapan aku ni orangnya tak ada "life" but i think that i'm the one who running from the reality. Entahlah, even aku akan setiap masa meng"online"kan diri tapi macam still feeling empty. Kadang-kadang aku terfikirlah macam mana life orang yang tak ada internet dekat rumah sedangkan aku yang selalu online ini pon rasa "perh, bosannya!". Hidup single, lebihkan masa for family, busykan diri dengan kerja yang halal, dan shopping alone! Sometimes, aku rasa seronok buat kerja itu but still empty. Do you know what i mean? Bila orang lain tanya "kenapa tak bercinta?", jawapan aku, "seriously aku tak sesuai nak bercinta lagi kut buat masa sekarang". Aku dah bosan dengan life yang penuh dengan pergaduhan, asyik kena jaga hati orang lain, perasaan penuh cemburu buta, and sebagainya. And i'm not ready for any commitment. Pelik juga aku dengan orang yang ala-ala "belangkas" yang asyik berkepit memanjang dengan boyfriend/girlfriend dia. Tak bosan kah mereka? Ok Ok fullstop! Next, aku teringat dekat kawan-kawan lama aku seperti cik nordiana, dan some other people yang selalu buat lawak 24/7 and berebut jantan kacak dengan aku. Damn i miss that moment! Sometimes, its really painful when they are not around. Hopeful you'll fine, sayangs! That only that i have. Family and friends.

Empty quotes:
All my day is spent dealing with other people.
When I come home I like it to be empty.
The presence of others in my house kind of annoys me.
I love coming home and shutting the doors.
I feel brain dead.
I'm relatively available, but not to live with.