Thursday, January 28, 2010

Hidup Buaya.

OK, aku tak tahu lah sebab ape aku dah lama tak update blog aku nih. Kebelakangan nih, hidup aku agak kucar-kacir sedikit. So that aku memang kekeringan idea. Hahah ❤ Walaupun masih tak ada idea nak menaip pasal ape tapi aku dapat rasa hati aku makin tenang selepas insiden tempoh hari. Semoga aku makin tabah. Amin.
Sekarang nih, aku memang malas nak berkait rapat dengan umat yang berstatus boyfriend orang, tunangan orang ataupun suami orang. Memang mendatangkan masalah. Kalau boleh aku memang nak mengelak dari sebarang masalah. Aku juga berhak bahagia dan aku sebenarnya bukan alat permainan mahupun "last option" bagi kaum lelaki. Cukup sekali aku kena, next time OH TIDAK! Hahah ❤
Aku nak cakap tahniah dekat kawan aku nama Noor Afiqah Aman Shah ❤ Syed Yunsrizal Syed Zulkifli atas pertunangan mereka (14th February 2010). Proud of you, finally you find someone who deserve you better. Semoga berkekalan hendaknya. Wedding kau nanti, aku stok pengapit OK? Next time aku update lagi OK.

❤ Love you, all reader.