Thursday, February 4, 2010

Happy Becoming V'day Everyone.

Sekarang macam semua orang tengah sibuk mencari teman untuk V'day, atau mana yang dah ada teman, tengah mencari lokasi romantik untuk V'day. Cume aku rasa benda macam tu sudah tak diperlukan. Seperti tahun tahun yang sudah, aku menyambut V'day dengan family and my good friends. Thats good enough for me. Cuma aku agak cemburu dengan "sweet couple" yang telah prove dekat aku yang diorang memang bertahan lama dalam cinta mereka. Harapkan yang terbaik untuk mereka, itu doa aku.
Operasi "make a friend" and "be a good friend" sedang dijalankan. Mendapat kawan baru seperti Akmal Jamal dan Amir Aizat memang menyenangkan aku sebenarnya. Kawan aku all time iaitu Fiqa Shah, Syed Almashoor, Johan Kassim, Hani Shah dan Faezah Talib pula memang sentiasa berada di sisi aku dalam apa jua keadaan. Alhamdulillah, syukur sangat mereka datang dalam hidup aku yang makin hari makin menjadi sebahagian dalam diri aku ni.
Semoga hidup aku makin diterangi sinar mereka. ❤