Saturday, September 12, 2009

Bad bad bad day.

Mood aku macam sial hari ini sebab pertamanya aku period, aku bengang dengan makcik yang jaga butik CK dia ingat ktorg tak ada duit nak beli handbag (dah lah makcik tu kelang-kabut cam haram je aku tengok), ku marah dengan pompan yang drive macam haram kat jalan raya lepas tu nak hon-hon manusia ingat dia betol padahal dia drive macam orang mabuk je aku tengok sampai nak langgar orang lain, aku marah dengan ibu yang tak pandai nak pilih handbag yang dia nak beli padahal berejam ktorg temankan dia jalan kat klcc tu, aku bengang dengan chef kat section 21, bangsar yang memang tak profesional langsung nak arrange customers dia, and aku bengang dengan diri aku sendiri sebab tak pandai kawal kemarahan aku. Minta maaf tapi aku bengang! Credit given to sales girl yang cantik dekat butik coach yang memang OK punya lah layan customers.