Sunday, September 6, 2009

Hidup Baru.

aku syda. new blogger (september 07,2009).

agak nervous jugak lah nak menulis blog ni sebabnya aku tak pernah ade blog sendiri. at least now, aku ade tempat meluah kan rasa and pendapat yang kadang-kadang "kurang menyenangkan" atau yang menyeronokkan.
wait! idea tetiba hilang! damn hell! last 5 minute, aku rase ade macam-macam benda nak tulis, now i lost my ideas! almaklumlah, first time weyh! OK-Ok back to the main point! hari ni bersamaan 17th days kita berpuasa. so, aku agak rase cam best jugak lah nak raya. but still aku rase raya zaman kecil-kecil lagi menarik. betul kan? bila fikir kan balik, masa kecil, aku dapat banyak duit raya. ya lah, aku kan bermuka bulat dan sangat disukai oleh makcik-makcik di kampung. haha! "baju raya aku tak beli lagi lah!" aduh, cam mana ni? dah lah aku ni memang conform malas nak berjalan masa puasa. dengan ramai org lagi dekat area shopping complex. sebenarnya ada je baju yang baru ditempah, tapi "si melani sesuka hati" aka seamstress aku, dia buatkan baju aku sangat kecik, sampaikan akak aku pon tak boleh pakai. damn!! tak apa, puasa ni aku tak boleh marah kan sangat duniawi kan? so, i have to be patient. tata ;)