Thursday, September 10, 2009

Mereka-mereka ini.

Shazreen Azlina, Dina Nadia dan Siti Amirah. Ini kawan-kawan aku dekat tempat aku kerja sekarang. Reen (24th years old) diibaratkan seorang kakak pada ktorang. Dina (23rd years old) macam kakak juga lah. Even umur Dina lagu tua dari aku but still macam sebaya je. haha! Mira (20th years old) perangai macam sebaya juga even dia muda dari aku. Diorang ni suka buat aku ketawa. Nak-nak si reen, bila dia bukak cerita pasal petua-petua yang dia amalkan, aku akan dengar je apa yang diceritakan. haha. Sama juga dengan mira, banyak cakap. Sejak menjak Mira kawan dengan aku, dia da pandai pose kalau bergambar. terpengaruh dengan aku lah tu sebab aku ni hantu posing! haha. Kalau korang ada masalah cinta, sila rujuk pada Reen and Mira. Diorang memang pakar bab itu. haha. Dina agak pendiam tapi manja. Boleh dilihat pada cara percakapannya. Sangat merendah kan diri. Aku dalam proses mencarikan boyfriend untuk Dina. Harap dapatkan dia yang terbaik. Just wait and see! haha. Sayang gila kat korang taw! nanti kalau aku dapat idea, baru aku update ok! bye bye ;)