Thursday, October 8, 2009

Hello back! ;)

Salam guys,

Lama juga aku tak menulis blog kan? Hampir 2 minggu jugak lah kot. Bukan ape, aku agak busy la sekarang ni sebabnya sangat-sangat banyak benda aku kene cover. Haha ;). Penat sebenarnya jadi empunya badan "Rasyidah Haji Khalid" ni. Even kerja yang aku buat sekarang ni tak ada lah banyak sangat tapi kerja sampingan yang aku buat banyak gila. Rumah aku pulak tengah renovate dapur, nak makan pon x tau nak masak di mana. Sedih gila tau. So kalau you guys nak datang rumah, sorry lah. tahun ni rumah tertutup ok? Tak tipu lah! haha ;).
Baru-baru ni aku tengok [V] channel. Keluar video klip "Project E.A.R - Marabahaya". Agak gempak jugak lah sebabnya projek EAR merupakan gabungan kumpulan dari beberapa country. Even aku kurang meminati genre seperti itu tapi aku bangga lah dengan pop shuvit! (Dj Uno, u'r rock!) haha ;)9pm-10.10pm, masa tu lah aku mengadap channel KBS,303. Sebab ade cerita "My Fair Lady". Seperti biasa lah, hanya cerita korea yang dapat tarik perhatian aku. Heronya agak comel, itu yang pasti. haha ;) Korang pon tengok la sekali ya cerita itu. Best sangat tau!