Thursday, October 15, 2009

Seangkatan ;)

(From left: Zuhaiery, Miera, Dina, Reen, Syda, Saza and Nadia.)
Inilah angkatan tentera En Johan yang rajin lagi cerdik. Sedemikianlan kami sekawan menempuh kerja yang menimbun setiap hari serta berhadapan dengan orang yang berkelayakkan tinggi dan boleh membuatkan kami kecut perut apabila datang sesuatu masalah tak kira lah masalah apa pun. haha ;) damn! ape aku mengarut lah! haha ;) oke-oke. Now i'll start the real story. Diorang ni kawan aku kat TM ni. Ape yang aku buat, mesti diorg buat sama. Zuhaiery, Miera, Dina dengan Reen dah lama jadi kawan aku. memperkenalkan kawan baru aku yang baru sahaja mendaftarkan diri dekat department kami. Namanya Saza dan Nadia. Diorg sangat sweet dan sangat masuk air. Haha ;) it's true ok! Age Saza 19teen. Still young and sweet and Nadia same age dengan aku. Rambut Nadia sangat cantik tau! Long and wavy. ;) By the way, setakat ini, kitaorg boleh berganding bahu dalam semua urusan. Itu yang penting kan? Hehe ;) Well, hope you guys can be the best at our department and welcome sayangssss!!