Sunday, December 27, 2009

Great Teacher Hippopotamus.

Dah lama aku tak update. Honestly aku tak tahu nak cerita apa lagi, idea belum sampai. Macam sudah blank. Lama aku online blogger tapi hanya termenung. Bila taip sepatah, aku akan delete. Bila nak tulis happy things, mesti tiba-tiba bad things happen.
Single? No problem. Lagi bagus untuk perempuan yang belum bersedia macam aku nih. Pendapat pasal perempuan lemah? Aku memang tak suka perempuan lemah, aku benci sangat. Kalau boleh, aku nak semua perempuan kuat macam Hercules, cantik macam Claudia Schiffer, and pandai macam Einstein. Pasal lelaki bersederhana dalam semua perkara? Oh, menarik juga. Sederhana dari semua segi. Pernampilan, pembelanjaan dan permikiran. Tapi top list aku tetap dengan yang hot stuff. Entah mengapa.
Aku macam terase hati bila dikatakan sebagai perampas teman lelaki orang. Kami membesar bersama, takkan langsung tak boleh berkawan? Sampaikan aku digelar "bitch perampas", patutkah? Atau memang tak boleh langsung dekati orang yang dah berpunya? Aku berkawan bukan faktor hendak merampas. Aku berkawan atas niat bersahabat dan tak lebih dari itu. Lagi pun, aku masih tak bersedia untuk any commitment.
Ok, aku dah update ape yang terlintas difikiran. Love you all ;)