Tuesday, December 29, 2009

Budak McD Sg Wang.

Lupa nak cerita. Hari yang aku date dengan Cik Tapir merupakan hari yang paling aku rasa syok abes. Pasal apa? Pasal that day, masa Cik Tapir suruh aku belanja aiskrim Sundea McD di Sungai Wang, aku bertemu "dengannya". Masa tuh merupakan shif "si dia" bekerja. Character "si dia" sangat comel. Ketinggian "si dia" yang sederhana dan senyuman yang amat menarik hati.

"Tolong bagi saya Sundea, dua", kata Cik Tapir kepadanya. Sambil Cik Tapir mengambil baki duit yang aku berikan tadi, aku mencapai aiskrim yang dihulurkan dari tangannya. Padahal "si dia" boleh saja letakkan kedua aiskrin tadi di tempat letak yang telah disediakan. Tapi masa tuh, mungkin aku dan "si dia" masing-masing mengambil kesempatan untuk memegang tangan masing-masing. OK ternyata aku ni gatal.

Tapi sebenarnya, aku ni jenis yang cepat rasa jijik dengan sentuhan apatah lagi kalau dengan orang yang tidak dikenali. But when it's come to "him", I really wanna some smooth touch. Only from him and I also don't know why. It's all happen so fast and sudden. Well, bila nama pon "love at first side", semua graviti di sekeliling kamu akan menjadi kekuatan yang boleh mencapai satu tahap dimana diri sendiri pun akan hilang kawalan. Itu merupakan saat yang paling mendebarkan dan paling membahagiakan. Even I already know this is only "bertepuk sebelah tangan", but still I love this feeling. Thanks for the memory, budak McD Sungai Wang. ;)