Monday, December 28, 2009

The Red Crab.

Aku tak tahu bagaimana terkeluar ayat-ayat yang agak "soul" nih. Tapi sebagaimana ia terjadi sendiri, aku pun agak menyukainya. Mungkin ilham aku hanya datang apabila aku memikirkan tentang "hot stuff", dan itu merupakan petanda yang baik yang otak aku nih masih function. Dan sebenarnya, ini kali pertama aku mengeluarkan kata-kata yang agak menyeramkan nih. Mungkin agak annoying kot bagi sesetengah pihak, tapi it's OK. Not your wrong.

"Selamat malam, sayang. Even you don't know how much important you are, or even you already taken but maybe, just maybe, I'm falling again to you, and NO ONE can deny it. Because the word LOVE is only appear just for you."

"Bertembung dengan KAU merupakan saat paling membahagiakan. Dengan hanya melihat wajah KAU, bibirku akan terukir senyuman tanpa paksaan. Terima kasih kerana membuatkan hari aku bermakna."